Skræddersyet
IT-support
Sov bedre om natten, velvidende i altid har en mand på skansen!
Hos eero kører vi uden frustrerende ticket-systemer, hvor I trækker et nummer i køen og venter på første ledige medarbejder.
I får derimod en personlige kontaktperson, så I kun behøver at række ud efter én specialist, når teknikken driller eller der opstår et akut problem, som skal løses omgående.
Vi er specialister, som kan forklare IT i et sprog, der er til at forstå. Vi taler flydende dansk (med lidt vestjysk accent).
Måske meget nemmere end man lige går og tror?
Nu sidder I måske og tænker: ”Jamen, er det ikke besværligt at outsource IT-support?”
Svaret er nej. I ringer til vores team af IT-supportere. Her bliver I mødt af en venlig og hjælpsom IT-medarbejder, som forstår problemer og kender løsningen. Så enkelt er det at vende ryggen til frustrationerne over IT, der ikke fungerer.
Hos eero arbejder vi ud fra den filosofi, at I skal have følelsen af, at vores IT-support er en del af jeres virksomhed. Vi sidder blot på en anden adresse og er kun hyret ind i det antal timer, I har brug for os. Hos os vil I opleve et effektivt samarbejde, en behagelig tone og at vi hurtigt kommer på fornavn med hinanden.
BLIV RINGET OP!
Mød vores supportteam!
Vores cloud-orkan, der blæser ny energi ind i IT-strategier og teamledelse!
Styrer servere med en hånd og vejleder kunder med den anden - en sand IT-duo!
Få en fastprisaftale pr. medarbejder – nemt og fleksibelt
Med en fastprisaftale på IT-support får I en problemfri løsning, der er skræddersyet til jeres behov.
Ingen skjulte omkostninger eller ubehagelige overraskelser – I betaler én fast pris og har fuld adgang til vores supportteam, der er klar til at hjælpe, når I har brug for det.
Uanset om I oplever tekniske problemer, har brug for rådgivning eller blot ønsker løbende vedligeholdelse, kan I være sikre på, at jeres IT-drift kører problemfrit – alt sammen til en fast pris pr. medarbejder.
Vi har gjort det nemt og fleksibelt at komme i gang. Følg vores trin-for-trin proces til venstre, og se, hvor simpelt det er at sikre jer stabil IT-support.
Stadig ikke sikker på at IT-support er for jer?
Hos eero sikrer du at få mest muligt for pengene. Vi tager ikke tårnhøje takster for IT-support. Prislejet afspejler at vi har base i Nordvestjylland – Samtidig får du en meget mere modstandsdygtig forretning med IT-outsourcing.
Få større stabilitet og bedre drift, med tryghed som garanti. Hver dag. Året rundt.
Vi ved godt, at det kan være umuligt at finde rundt i alle de IT-firmaer der er nu til dags, som har mulighed for at overtage jeres IT-support, men eero’s garanti til dig er således:
Vi garanterer, at vores IT-support team er kompetente og erfarne, og at de altid vil arbejde hårdt for at sikre, at dit firma har den bedste IT-support muligt. Vi ved, hvor vigtigt det er at have en stabil IT-drift for at kunne drive forretningen effektivt, og vi vil gøre alt for at sikre, at dette er tilfældet for dig.
Vores fokus ligger i at gøre alle dine IT-problemer overskuelige, samt finde lette løsninger der hurtigt får dit fokus hen på det vigtige igen – Din egen forretning
eero er en full-service IT-virksomhed. Vi leverer derfor IT-løsninger på alle fronter, om det er IT-sikkerhed, programmering, hardware, hosting, mm. Så kan vi helt sikkert hjælpe din virksomhed.
Vi har konsulenter der kan tale med alle i jeres virksomhed, uanset IT-niveau – Derudover arbejder vi også gerne sammen med jeres Interne IT-afdeling
DE 5 HURTIGE
# 1 IT-support til både mac og pc: Vi kan det hele. Det har ingen betydning, hvilke computere I bruger. Det betyder heller ikke det store, om computerne er opdateret til nyeste Windows, da vi sagtens kan navigere i tidligere versioner.
# 2 Minimal ventetid: Vores IT-supportere benytter sig primært af fjernsupport. Det betyder i praksis, at I aldrig skal vente særligt længe, da vi online kan tage styringen på jeres computere og ad denne vej navigere direkte mod hurtigste og bedste løsning.
# 3 Skræddersyet IT-support: I har mulighed for at få præcis den aftale, som passer jer bedst. I kan skrue op og ned for behovet for hjælp. Samtidig bestemmer I, om betalingen skal være en fast månedlig pris pr. medarbejder, der benytter sig af IT-support, eller om I vil køre med fast timepris for den tid, I har os i røret.
# 4: IT uden volapyk: Vi forstår at formidle IT-support i et sprog, der er til at forstå. Vi strør ikke om os tekniske begreber, som efterlader jer mere forvirrede end før. For os er professionalisme at løse IT-problemer og gøre det med ord, så alle kan være med.
# 5: Vi taler flere sprog: Vores IT-supportere kan også hjælpe internationale medarbejdere
Hør det fra vores kunder!
Som direktør og partner i en mindre virksomhed ved jeg, hvor vigtigt det er med en pålidelig ekstern IT-support.
Vores søgning efter den rette IT-partner førte os til EERO, hvor Alex imponerede os med sin evne til venligt og klart at kommunikere de mulige løsninger på vores forskellige tekniske udfordringer.
EERO har siden da leveret hurtige og varige løsninger til enhver IT-udfordring, hvilket har gjort dem til en uvurderlig del af vores IT-setup. På baggrund af vores erfaringer vil jeg stærkt anbefale EERO til andre virksomheder, der søger en pålidelig og dygtig IT-partner