Skræddersyet IT-support
Sov bedre om natten velvidende I altid har en vågen mand på skansen.
Måske meget nemmere end man lige går og tror?
Nu sidder I måske og tænker: ”Jamen, er det ikke besværligt at outsource IT-support?”
Svaret er nej. I ringer til vores IT-support. Her bliver I mødt af en venlig og hjælpsom IT-supporter, som forstår problemer og kender løsningen. Så enkelt er det at vende ryggen til frustrationerne over IT, der ikke fungerer.
Hos eero arbejder vi ud fra den filosofi, at I skal have følelsen af, at vores IT-support er en del af jeres virksomhed. Vi sidder blot på en anden adresse og er kun hyret ind i det antal timer, I har brug for os. Hos os vil I opleve et effektivt samarbejde, en behagelig tone og at vi hurtigt kommer på fornavn med hinanden.
Bliv ringet op!
Helligdage, ferie og sygdom påvirker ikke jeres IT-drift og forretning
I kan være trygge ved at være i selskab med eksperter i IT-support
Ingen uforudsete udgifter – I betaler aldrig mere end aftalt, derudover er IT-support skalérbart. Om du er soloselvstændig eller I har 50 medarbejdere – vi har support-aftaler, der dækker alle behov
Tid er penge. IT-problemer og nedbrud er kostbare i mandetimer og tabt omsætning. Med os på holdet som jeres IT-support kan I holde gang i forretningen, sikre driften og skabe en bedre økonomi
Stadig ikke sikker på at IT-support er for jer?
Hos eero sikrer du at få mest muligt for pengene. Vi tager ikke tårnhøje takster for IT-support. Prislejet afspejler at vi har base i Nordvestjylland – Samtidig får du en meget mere modstandsdygtig forretning med IT-outsourcing.
Få større stabilitet og bedre drift, med tryghed som garanti. Hver dag. Året rundt.
Vi ved godt, at det kan være umuligt at finde rundt i alle de IT-firmaer der er nu til dags, som har mulighed for at overtage jeres IT-support, men eero’s garanti til dig er således:
Vi garanterer, at vores IT-support team er kompetente og erfarne, og at de altid vil arbejde hårdt for at sikre, at dit firma har den bedste IT-support muligt. Vi ved, hvor vigtigt det er at have en stabil IT-drift for at kunne drive forretningen effektivt, og vi vil gøre alt for at sikre, at dette er tilfældet for dig.
Vores fokus ligger i at gøre alle dine IT-problemer overskuelige, samt finde lette løsninger der hurtigt får dit fokus hen på det vigtige igen – Din egen forretning
eero er en full-service IT-virksomhed. Vi leverer derfor IT-løsninger på alle fronter, om det er IT-sikkerhed, programmering, hardware, hosting, mm. Så kan vi helt sikkert hjælpe din virksomhed.
Vi har konsulenter der kan tale med alle i jeres virksomhed, uanset IT-niveau – Derudover arbejder vi også gerne sammen med jeres Interne IT-afdeling
IT-support hos os, er for jer, som vil
Have IT-support i et sprog, der er til at forstå
Sikre virksomhedens drift og at medarbejdere altid kan koncentrere sig om deres primære funktion
Have en fleksibel og skalérbar løsning for IT-support uden bøvl og besvær
Have de dygtigste IT-supportere ved hånden – altid klar på effektiv og hurtig fejlfinding
Her er fem hurtige bud på, hvordan IT-support kan gøre hverdagen lettere for jer, så I kan koncentrere jer om at drive forretningen og tjene penge.
# 1 IT-support til både mac og pc: Vi kan det hele. Det har ingen betydning, hvilke computere I bruger. Det betyder heller ikke det store, om computerne er opdateret til nyeste Windows, da vi sagtens kan navigere i tidligere versioner.
# 2 Minimal ventetid: Vores IT-supportere benytter sig primært af fjernsupport. Det betyder i praksis, at I aldrig skal vente særligt længe, da vi online kan tage styringen på jeres computere og ad denne vej navigere direkte mod hurtigste og bedste løsning.
# 3 Skræddersyet IT-support: I har mulighed for at få præcis den aftale, som passer jer bedst. I kan skrue op og ned for behovet for hjælp. Samtidig bestemmer I, om betalingen skal være en fast månedlig pris pr. medarbejder, der benytter sig af IT-support, eller om I vil køre med fast timepris for den tid, I har os i røret.
# 4: IT uden volapyk: Vi forstår at formidle IT-support i et sprog, der er til at forstå. Vi strør ikke om os tekniske begreber, som efterlader jer mere forvirrede end før. For os er professionalisme at løse IT-problemer og gøre det med ord, så alle kan være med.
# 5: Vi taler flere sprog: Vores IT-supportere kan også hjælpe internationale medarbejdere